User rating
6 weidera opinie o programie ćwiczeń, efekty przed i po, zdjęcia brzucha, plan treningowy oraz moja historia. Dowiedz się jak mieć płaski brzuch dzięki 6 weidera. Przeczytaj artykuł poniżej i zacznij ćwiczyć.

6 Weidera Efekty przed i po – Moja historia i opinie

Piękna atletyczna sylwetka to marzenie wielu z nas. Niestety, realizacja tego pragnienia nie jest prosta. Sama mam problem z utrzymaniem właściwej wagi, dlatego wypróbowałam już wiele różnych ćwiczeń. Za najlepsze z nich uważam 6 Weidera.

Aerobiczna 6 Weidera to zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. W celu osiągnięcia oczekiwanych rezultatów trzeba regularnie wykonywać ćwiczenia, zgodnie ze wskazanym harmonogramem. Ich liczba jest stała. Zwiększona zostaje jedynie ilość wykonywanych codziennie serii, a także liczba powtórzeń w każdej z nich. Według harmonogramu czas trwania treningu wynosi 6 tygodni.

6 weidera opinie – moja historia:

Dlaczego sama wybrałam 6 Weidera? Brzuch zawsze był najważniejszym powodem moich kompleksów. Próbowałam różnych sposobów, aby pozbyć się niechcianego tłuszczu: chodziłam na siłownię, na basen, brałam udział w zajęciach fitness. Niestety, głównym skutkiem tych działań była utrata nie tkanki tłuszczowej z brzucha, ale pieniędzy. Wtedy spotkałam moją dawno nie widzianą koleżankę. Byłam pod wrażeniem jej figury i chciałam wiedzieć, w jaki sposób udaje jej się ją utrzymać. Poleciła mi kilka możliwych do wyboru treningów, wśród których znajdowała się właśnie 6 Weidera. Przyznam, że początki nie były łatwe, ponieważ odczuwałam bóle mięśni i nie dostrzegałam rezultatów ćwiczeń. Jednak po dwóch tygodniach zauważyłam, że moje dawne ubrania stają się zbyt luźne, a mięśnie brzucha coraz mocniejsze. Teraz jestem dumna ze swojego pięknego brzucha.

6 weidera opinie

Moim zdaniem najważniejsze zalety 6 Weidera to:

  • szybkie wzmocnienie mięśni i spalanie tkanki tłuszczowej
  • brak kosztów, ponieważ ćwiczenia wykonywane są w domu bez specjalnego sprzętu
  • możliwość wyboru najlepszej dla siebie pory treningu
  • łatwe do zapamiętania ćwiczenia
  • stopniowy wzrost trudności treningu

Oczywiście, istnieją także pewne wady. Są to:

  • męcząca pozycja, co jest odczuwalne szczególnie na początku
  • brak urozmaicenia, a zatem monotonia
  • ćwiczenia nie obejmują innych partii ciała

Mimo tych drobnych niegodności uważam, że 6 Weidera to doskonałe ćwiczenia dla każdego, kto pragnie wzmocnić mięśnie swojego brzucha i poprawić jego wygląd.

Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia 6 weidera:

6 weidera efekty przed i po

Prawidłowe wykonywanie ćwiczeń w formie video:

Porada: Jeżeli masz telefon z Androidem. Polecam Ci aplikacje wspomagającą ćwiczenia 6 weidera – Do pobrania jest ona tutaj.

Opinie 6 Weidera

“Polecam to ćwiczenie każdej osobie, która chce poprawić wygląd swojego brzucha. Nie ważne jaki masz budżet, ile masz czasu i ile masz lat. 6  Weidera może robić każdy”

“Zrobiłem dwa razy cały program treningowy 6 weidera w ciągu pół roku. Mój brzuch jest umięśniony i wygląda o niebo lepiej niż wcześniej. Chętnie wychodzę ze znajomymi na basen i na plaże, nie mam się już czego wstydzić, mam mniej tkanki tłuszczowej a więcej mięśni.”

Napisz swoją opinie poniżej w komentarzu a po zatwierdzeniu będzie wyświetlana na stronie.